Apie save

Kalba Rokas. Mano kambarys man labai patinka, jis įdomus. Sėdimasis hamakas, pritvirtintas prie lubų, ryškiai mėlyna spintelė su ratukais, kurioje mano mėgstamų knygų bibliotekėlė, ant ilgos lentynos sudėti stalo žaidimai, drabužių komoda, apvalus kilimas, ant jo – sėdmaišis, pailga žema palangė, ant kurios kelios minkštos pagalvėlės, galima patogiai atsisėsti ir paskaityti knygą. O mano lova aukšta, miegu antrame aukšte, po lova įrengtas rašomasis stalas. Kai svečiuose buvo klasės draugas Mykolas, pamatęs mano kambarį jis net išsižiojo ir pasakė, kad mano kambarys yra puikus.

       
       

Kalba Gabija. Vieną vakarą į mano kambarį užsuko netvarkos nykštukas ir padarė netvarką kambaryje: iš spintos išvertė visus mano drabužius, kojines, turbūt matavosi sukneles ir skrybėlaites, nes jos išmėtytos po visą kambarį… Nuo mano rašomojo stalo ant žemės nukėlė nešiojamąjį kompiuterį, laimei, jis nesudužo ar nesugedo. Iš stalčių ištraukė ir ant lovos sukrovė visus filmukų diskus… Visas mano plaukų gumeles ištraukė iš gražios geltonos dėžutes ir iš jų padarė virvę! O kaip aš nemėgstu netvarkos… Kaip man nepatinka šitas netvarkingas nykštukas. Ką man daryti, kad kambarys ir vėl būtų tvarkingas, nuo ko patartumėte pradėti tvarkytis?

Užduotys

1

Pagal Roko pasakojimą nupieškite jo kambario planą tarsi būtumėte kambario interjero dizaineris. Su mokytoju aptarkite, kaip piešiamas kambario planas – baldų ir kitų daiktų nebūtina vaizduoti tiksliai.

2

Papasakokite, kaip atrodo jūsų kambarys arba ta kambario vieta, kuri priklauso tik jums. O kiti klasės draugai arba porininkas (galite dirbti poroje) nupiešia jūsų kambarį arba jūsų kampelį. Jei dirbote poroje, klasei papasakojate, kaip atrodo porininko kambarys, kampelis.  

3

Suraskite skirtumus: peržiūrėję teiginius, pasakykite, ar pasakojimas atitinka paveikslėlį, ar ne, įvardinkite skirtumus.

  • Ant lovos sėdi pliušinis meškiukas.
  • Ant rašomojo stalo atidarytas nešiojamasis kompiuteris.
  • Ant rašomojo stalo išjungtas šviestuvas.
  • Prie stalo tvarkingai pristumta sukamoji kėdė.
  • Lango roletas pakeltas.
  • Ant palangės tvarkingai sudėtos knygos.
  • Drabužių spinta uždaryta.
  • Ant sienos kabo paveikslai.
  • Ant lentynos sudėtos sporto taurės.
kambarys
4

Pažaiskime žaidimą. Kas turėtų būti vaiko kambaryje / miegamajame? Susėdame ratuku. Tas,  kuris  pradeda, pasako kokį nors daiktą ar baldą, kuris turėtų / galėtų būti vaiko kambaryje, kitas  vaikas – kitą daiktą, ir taip toliau, tik negalima kartoti to paties daikto. Iškrenta iš žaidimo tas, kuris tą patį daiktą kartoja arba ilgai nesugalvoja jokio kito daikto.