Aš jaučiu

Kalba Gabija. Man labai patinka ryškios spalvos – violetinė, rožinė, salotinė, oranžinė, geltona, žydra. Mėgstu tokių spalvų trumparankovius marškinėlius. Mama visada erzina, kad atrodau su jais ryški kaip papūga. Bet ryškios spalvos man tinka ir labai patinka.

       
       

Kalba Rokas. Man gražiausia yra sodri žalia spalva. Aš nemėgstu žalių drabužių, dauguma mano drabužių pilki, juodi, balti ar tamsiai mėlynos spalvos, bet turiu sodriai žalios spalvos sportinius laisvalaikio batus (kedus) ir jie man labai patinka.

Užduotys

1

Aptarkite paveikslėlį su vaivorykšte:
•    kiek spalvų ją sudaro,
•    išvardinkite vaivorykštės spalvas iš eilės (pradėdami nuo raudonos viršutinės arba violetinės apatinės) ir žiūrėdami į paveikslėlį,
•    į paveikslėlį nebežiūrėkite ir pažaiskite atminties žaidimą, užduodami vieni kitiems klausimus, pvz.: kokia yra trečia vaivorykštės spalva skaičiuojant nuo pirmos raudonos.

 

vaivo
2

Būtų naudinga į pamoką trumpam pasikviesti dailės mokytoją arba nueiti į jo / jos kabinetą ir pasikalbėti apie spalvų maišymą, pvz.: sumaišius mėlyną su geltona, gausime kokią spalvą? Yra ir daugiau spalvų maišymo gudrybių: aptarkite, ką su kuo sumaišius kokias spalvas galime gauti

3

Žiūrėdami į pav. „Vaivorykštė“ kalbėkite apie tai, kokių minčių jums sukelia spalvos raudona, oranžinė, geltona, žalia, žydra, mėlyna ir violetinė. Ką mąstote, žiūrėdami į šias spalvas, pvz.: žydra – dangus, pavasaris, šviesa

vaivco
4

Aptarę Roko ir Gabijos pasakojimą apie mėgiamas spalvas, kalbėkite apie jums labiausiai patinkančias spalvas ir kodėl šios spalvos patinka.

5

Žaidimas „Kas yra tokia spalva?“. Vardinkite daiktus ir vaikui pažįstamus objektus, kurie būtų būtent tokios spalvos. ARBA Mokiniai susėda ratu ir pagal mokytojo pateiktą spalvą vienas pradeda sakyti, kas gali būti tokios spalvos, kitas mokinys įvardina kitą šios spalvos daiktą. Pastaba: to paties daikto ar gyvūno negalima kartoti, jei daiktas ar gyvūnas kartojamas arba per ilgai uždelsiama,  iškrentama iš žaidimo.