Labas!

Labas visiems! Aš kurčias. Mano vardas ROKAS, o vardas-gestas toks, nes mano plaukai labai garbanoti, todėl mano tėvai mane praminė „garbanotuoju“. Man 8 metai. Aš esu kurčias nuo gimimo, mano tėvai taip pat kurtieji. Aš esu iš Vilniaus. O kiek čia yra vaikų gyvenančių Vilniuje? Vienas, du... kiek? Kiek iš jūsų turite vardus-gestus? Vienas, du? Tai kiek?“

Užduotys

1

A. Prisistatykite prieš vaizdo kamerą pagal pavyzdį: vardas, vardas-gestas, amžius, miestas.

B. Peržiūrėję nufilmuotą klasės draugo prisistatymą, pasakykite:
* ar jis viską apie save pasakė teisingai,
* ar prisistatė pagal pateiktą planą,
* tiksliai atpasakokite, ką jis pasakė.

2

Peržiūrėkite 5 skirtingų vaikų fotografijas ir pagal jų bruožus sugalvokite jiems vardą-gestą. Klausimas: ar visada vardas-gestas yra skiriamas dėl veido, kūno bruožų? Gal žinote kitokių atvejų? Kuo remiantis dar gali būti duotas vardas-gestas? Aptarkite su savo gestų kalbos mokytoju.

vaikai
3

Ar turite vardą-gestą? Koks jis? Kodėl toks vardas-gestas jums duotas? Kas jus taip praminė?