Klasė ir mokykla

Kalba Gabija. Praeitą trečiadienį su mokytoja Rasa ir aulėtoja Ina važiavome į kiną. Pasirinkome „Akropolio“ kino teatrą „Forum Cinemas“. Vieną kartą per mėnesį einame su klase į kiną. Vieną mėnesį filmą išrenka mergaitės, o kitą mėnesį – berniukai. Šį kartą buvo berniukų eilė. Jie pasirinko filmą „Lego Betmenas“. Filmas buvo tikrai įdomus ir berniukams, ir mergaitėms. Jis buvo su subtitrais. O jūs dažnai su klase einate į kiną? O ar dažnai einate į kiną su šeima? 

       
       

Kalba Rokas. Jėga… Praeitą trečiadienį su klase ėjome į kiną ir žiūrėjome filmą „Lego Betmenas“. Mums labai patiko tas Betmenas, jis iš pradžių norėjo visiems padėti vienas, viską darydavo vienas, savarankiškai. Bet ilgai būti vienišam nuobodu, todėl pagaliau jis susirado draugų, su kuriais galėjo kartu gelbėti pasaulį. Super filmukas, labai patiko… Kitą mėnesį filmą rinksis mergaitės… Žinau, kad jos rinksis filmą „Smurfai: pamirštas kaimelis“. Siaubas, turbūt bus labai nuobodu. O kokie animaciniai filmai jums patinka? 

Užduotys

1

Kalbėkite apie pramogas:

  • ar dažnai einate į kiną / žiūrite filmus namuose, kodėl tai patinka / nelabai patinka,
  • ar dažnai einate į teatrą / žiūrite vaidinimus Kurčiųjų klube ar mokykloje, kodėl tai patinka / nelabai patinka,
  • ar dažnai maudotės, plaukiojate, pramogaujate vandenyje, kodėl tai patinka / nelabai patinka,
  • ar dažnai lankotės atrakcionų parke, kodėl tai patinka / nelabai patinka,
  • ar dažnai einate į draugų gimtadienio šventes, kodėl tai patinka / nelabai patinka,
  • ar dažnai lankotės kavinėse, šeimos restoranuose, kodėl tai patinka / nelabai patinka.
2

Peržiūrėkite pasakojimą ir atspėkite, kur aš vakar buvau.

  • Pasakojama, kaip žmogus vaikštinėja po zoologijos sodą ir ką mato: dideli, narvai, žvėrys.
  • Pasakojama, kaip žmogus vaikštinėja po muziejų ir ką mato: senoviniai daiktai, drabužiai.
  • Pasakojama, kaip žmogus batutų centre šokinėja, vartosi, įkrenta į „minkštų kubų baseiną“.
  • Pasakojama, ką žmogus veikia boulingą žaisdamas – švieslentė, rezultatai, pasirenka boulingo kamuolį, ridena.
  • Pasakoja, ką mato cirke – klounai, dresuoti gyvūnai, akrobatai.
  • Pasakoja, kaip jaučiasi pas stomatologą, kas jam yra daroma.
  • Pasakoja, ką veikė pašte: ką pirko, ką padarė.
  • Pasakoja, kaip sėdi kavinėje, kaip užsisako patiekalą, sulaukia draugo.
  • Pasakoja, kaip nuėjo į kirpyklą ir kas buvo jam daroma.
  • Pasakoja, ką veikė nuėjęs į baseiną – persirengimas, dušas, dušo kepuraitė.
  • Pasakoja, ką veikė nuėjęs į biblioteką –vaikštinėjo tarp lentynų, rinkosi knygą.
3

Galima ar negalima? Mokytoja ant kortelių / lapelių surašo žemiau nurodytų vietų pavadinimus, tada ištraukia kortelę / lapelį su vietos pavadinimu.  Mokiniai turi atspėti, kokia tai vieta užduodami klausimus: Ar galima ten daryti…?  Mokytojas pakartoja veiksmą ir atsako galima, negalima, neišeina, netinka, nelabai. Mokiniai klausinėja tol, kol kas nors atspėja vietos pavadinimą. Paskui kitą kortelę traukia kuris nors iš mokinių, o kiti vėl bando atspėti. (Vietos: KAVINĖ, PARKAS, TURGUS, KALĖJIMAS, BOKŠTAS, BAŽNYČIA, KNYGYNAS, BALETO TEATRAS, CIRKAS, KLASĖ, SPORTO SALĖ, BIBLIOTEKA).