Kalba Rokas. Mano tėtis labiausiai mėgsta žvejoti ir dar jam patinka žiūrėti futbolą. Mama Diana labai mėgsta siuvinėti paveikslus, pagalves. O kokie tavo tėvų pomėgiai?
Kalba Gabija. Mano močiutei Rimai labai patinka gaminti maistą ir dar ji mėgsta padirbėti šiltnamyje: augina ten agurkus, pomidorus ir kažkokias žoleles. Mano senelis Liudvikas mėgsta skaityti knygas. Jis atsisėda į fotelį ir skaito, skaito, skaito. O ką mėgsta veikti tavo seneliai?
Užduotys
Kalbėkite apie savo pomėgius.
- Ką mėgstate veikti, kai lauke šilta, vasarą / ką mėgstate veikti, kai būnate namuose.
- Ar jūsų pomėgis naudingas sveikatai, ar nelabai naudingas, pavyzdžiui: važiavimas dviračiu yra naudingas sveikatai, o žaidimas telefonu – nelabai naudingas: kenkia akims, nėra judesio.
- Dirbkite porose: paklausinėkite vienas kito apie jo šeimos narių / kambario draugų pomėgius ir atpasakokite, ką sužinojote.
Dabar bus vardijamos veiklos: pasakykite, kokiu metų laiku šia veikla galima užsiimti, kokioje vietoje, kokių dar daiktų reikės, pavyzdžiui, važiavimas dviračiu: galima važinėti lauke, kieme, parke, dviračių taku, tinkamas metų laikas – ruduo, pavasaris ir vasara, dar būtinai reikia turėti šalmą ir galima turėti kelių / alkūnių apsaugas.
Veiklos:
- žvejyba,
- plaukimas baidare,
- važiavimas riedlente,
- važiavimas riedžiu,
- žaidimas suktukais (spineriais),
- lauko tenisas,
- mezgimas,
- krepšinis,
- daržovių auginimas,
- knygų skaitymas,
- filmų peržiūra,
- popieriaus lankstiniai,
- popieriaus karpiniai,
- žygis į gamtą,
- maudymasis jūroje,
- keliavimas į Turkiją,
- čiuožimas vandens slidėmis.
Mokytojas parodo video, kuriame vaikas arba jaunuolis / žmogus / sportininkas važiuoja triratuku / dviračiu / sportiniu dviračiu / kalnų dviračiu ir pan. Tada...
- mokiniai pirmiausiai atpasakoja, ką matė: kaip buvo važiuojama, kokiu tempu;
- mokiniai bando įsijausti į važiavusio žmogaus vaidmenį – kaip važiavo, ar buvo sunku, lengva, smagu, malonu, nepatogu;
- mokiniai bando improvizuoti ir atpasakoti situaciją iš dviračio perspektyvos – ar žmogus tinkamai jį vairavo, ar žmogus buvo sunkus / lengvas, ar pavėžinti žmogų buvo malonu, smagu, nepatogu, keista.
Mokytojas parodo juokingų video situacijų, pavyzdžiui, juokingos situacijos važiuojant vandens slidėmis, dviračiu, riedžiu, plaukiant valtimi, baidare ir pan. Mokiniai atpasakoja matytas juokingas situacijas. Aptarkite, kodėl įvyko nesėkmė: ar vaikas / žmogus tinkamai elgėsi; ar taip elgtis saugu / pavojinga?