Šeima

Kalba Rokas. Mano tėtis labiausiai mėgsta žvejoti ir dar jam patinka žiūrėti futbolą. Mama Diana labai mėgsta siuvinėti paveikslus, pagalves. O kokie tavo tėvų pomėgiai?

       
       

Kalba Gabija. Mano močiutei Rimai labai patinka gaminti maistą ir dar ji mėgsta padirbėti šiltnamyje: augina ten agurkus, pomidorus ir kažkokias žoleles. Mano senelis Liudvikas mėgsta skaityti knygas. Jis atsisėda į fotelį ir skaito, skaito, skaito. O ką mėgsta veikti tavo seneliai?

Užduotys

1

Kalbėkite apie savo pomėgius.

  1. Ką mėgstate veikti, kai lauke šilta, vasarą / ką mėgstate veikti, kai būnate namuose.
  2. Ar jūsų pomėgis naudingas sveikatai, ar nelabai naudingas, pavyzdžiui: važiavimas dviračiu yra naudingas sveikatai, o žaidimas telefonu – nelabai naudingas: kenkia akims, nėra judesio.
  3. Dirbkite porose: paklausinėkite vienas kito apie jo šeimos narių / kambario draugų pomėgius ir atpasakokite, ką sužinojote.
2

Dabar bus vardijamos veiklos: pasakykite, kokiu metų laiku šia veikla galima užsiimti, kokioje vietoje, kokių dar daiktų reikės, pavyzdžiui, važiavimas dviračiu: galima važinėti lauke, kieme, parke, dviračių taku, tinkamas metų laikas – ruduo, pavasaris ir vasara, dar būtinai reikia turėti šalmą ir galima turėti kelių / alkūnių apsaugas.

Veiklos:

  • žvejyba,
  • plaukimas baidare,
  • važiavimas riedlente,
  • važiavimas riedžiu,
  • žaidimas suktukais (spineriais),
  • lauko tenisas,
  • mezgimas,
  • krepšinis,
  • daržovių auginimas,
  • knygų skaitymas,
  • filmų peržiūra,
  • popieriaus lankstiniai,
  • popieriaus karpiniai,
  • žygis į gamtą,
  • maudymasis jūroje,
  • keliavimas į Turkiją,
  • čiuožimas vandens slidėmis.
3

Mokytojas parodo video, kuriame vaikas arba jaunuolis / žmogus / sportininkas važiuoja triratuku / dviračiu / sportiniu dviračiu / kalnų dviračiu ir pan. Tada...

  • mokiniai pirmiausiai atpasakoja, ką matė: kaip buvo važiuojama, kokiu tempu;
  • mokiniai bando įsijausti į važiavusio žmogaus vaidmenį – kaip važiavo, ar buvo sunku, lengva, smagu, malonu, nepatogu;
  • mokiniai bando improvizuoti ir atpasakoti situaciją iš dviračio perspektyvos – ar žmogus tinkamai jį vairavo, ar žmogus buvo sunkus / lengvas, ar pavėžinti žmogų buvo malonu, smagu, nepatogu, keista.
4

Mokytojas parodo juokingų video situacijų, pavyzdžiui, juokingos situacijos važiuojant vandens slidėmis, dviračiu, riedžiu, plaukiant valtimi, baidare ir pan. Mokiniai atpasakoja matytas juokingas situacijas. Aptarkite, kodėl įvyko nesėkmė: ar vaikas / žmogus tinkamai elgėsi; ar taip elgtis saugu / pavojinga?